Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego dla piw marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy nawiązują do ważnych dla nich zasad w pracy i w życiu codziennym, jest emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Czytaj więcej »
Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego dla piw marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy nawiązują do ważnych dla nich zasad w pracy i w życiu codziennym, jest emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Czytaj więcej »
15 stycznia br. ruszyła kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Promocja pod hasłem „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” wspierana będzie również działaniami w Internecie oraz punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
19 Wielkich Szlemów, 95 tytułów, 0 minut spędzonych na gotowaniu. Roger Federer, jeden z najwybitniejszych tenisistów świata, zamiast rakiety tenisowej zakłada fartuch kuchenny i chwyta patelnię, by zmierzyć się z wyzwaniem, jakie stawia przed nim Barilla w ramach nowej globalnej kampanii reklamowej Mistrzowie Makaronu. Czytaj więcej »
15 stycznia br. rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong. W utrzymanym w klimacie Planety Warka filmie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość. Czytaj więcej »
Trwa intensywna kampania reklamowa plastrów żółtych Hochland w telewizji, w najbardziej popularnych stacjach oraz na portalach Google, Facebook, Instagram, YouTube, dużych portalach on-line’owych oraz platformach VOD. Nowa receptura i udoskonalona jakość to także powody dla których sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków, a na łamach portali kluczowych wydawnictw... Czytaj więcej »
Walentynki nieodłącznie kojarzą się z uczuciem miłości. Obchody święta zakochanych sprawiają, że sklepy przepełnione są dekoracjami w postaci czerwonych serc, kwiatów i miłosnych haseł powszechnie kojarzonych z dniem świętego Walentego. Słodycze i wino to obowiązkowy asortyment. Sprawdzamy czego poszukują w tym dniu klienci, a co przygotowali dla zakochanych producenci. Czytaj więcej »
W styczniu br. POLOmarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów. Czytaj więcej »
Na początku roku rusza nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone będą magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę. Akcji towarzyszy kampania TV w stacjach dziecięcych oraz szeroka promocja w sklepach. Czytaj więcej »
Z początkiem stycznia wystartowała kontynuacja długofalowej kampanii edukacyjnej serów kremowych Hochland z Anią Guzik w roli głównej. Jej celem jest pokazanie, z jakich naturalnych składników powstają sery kremowe Hochland oraz podkreślenie ich wysokiej jakości. Czytaj więcej »
Bezpieczeństwo to kluczowy standard jaki powinny spełniać produkty dla najmłodszych. Dzieci podchodzą do świata z troską. A Kubuś – z troski o nie – od lat robi soki z warzyw i owoców od tych samych, sprawdzonych dostawców. O tym jest kolejna odsłona kampanii Dziecięce Standardy. Czytaj więcej »
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes. Promocją objęte są również pochodzące z ekologicznych upraw owoce jabłoni domowej. W kampanii bierze udział ambasadorka marki Cymes,... Czytaj więcej »
Święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne. Zatem nie mogą się one odbyć bez ketchupu! A jeśli szukamy najlepszego smaku wśród ketchupów, to wybór jest jeden – Kotlin! W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej Kotlin kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru. Czytaj więcej »
Startuje nowa kampania CIN&CIN. Kultowa marka alkoholi uwielbiana przez Polki powraca do korzeni - do wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W spotach sponsoringowych TV, działaniach online i PR porusza temat: kobiecej siły, wolności i przyjemność. O tym będzie głośno! Czytaj więcej »
- Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w najnowszym spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia startuje kampania telewizyjna marki. Czytaj więcej »
Przed nami wyjątkowy okres spotkań z najbliższymi i… PREZENTAMI! Dlatego razem z Benicio del Toro marka Heineken podpowiada, jaki jest najlepszy upominek na święta. Wystarczy wejść na www.heineken.com.pl i wygrać najlepszy prezent od Heinekena. Czytaj więcej »
27 listopada ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Oranżady Hellena. Bohaterami zabawnego spotu są Kuba Wojewódzki oraz… Oranżadowy Mikołaj. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Rozpoczęła się jesienno-zimowa, ogólnopolska kampania wspierają markę Vegeta. Akcja obejmuje reklamy w prasie i internecie oraz materiały POS w wybranych miejscach sprzedaży. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Pomaganie może być codziennym prostym gestem i dawać obopólną przyjemność – to przewodnia myśl projektu... Czytaj więcej »
Co zrobisz, żeby zachęcić Mikołaja do wspólnego jedzenia? Wiemy, że uwielbia ketchup Kotlin – wykorzystaj to! Czytaj więcej »
Już od poniedziałku 20 listopada w restauracjach McDonald’s goście odwiedzający lokale sieci będą mieli okazję skosztować zupełnie za darmo pysznej kanapki śniadaniowej McMuffin Farmerski! Oferta dostępna jest przez 5 dni w godzinach 7:00-8:00. Czytaj więcej »
13 listopada rusza nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. Najmilsza marka po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Święta. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas! Konsumentów zaskoczy szereg wyjątkowych aktywacji, m.in.... Czytaj więcej »
Firma HELIO wystartowała z przedświąteczną kampanią promującą swoje bestsellery- naturalnie zdrową gamę produktów bez konserwantów HELIO NATURA oraz bezglutenowe, gotowe masy do ciast HELIO. Czytaj więcej »
Nowy, całkowicie pomidorowy spot Łowicza prezentuje wyjątkową nowość marki i jej zalety. Koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce jest w sam raz na raz – do zupy, sosu, a nawet bigosu! Czytaj więcej »
Tymbark w najnowszej kampanii opowiada o sobie, a jednocześnie o najlepszych polskich owocach, tradycyjnych wartościach i miłości do tego, co dobrze znane. Bo opowieść o Tymbarku, owocach i pasji to nasza wspólna historia. Czytaj więcej »
„Poczuj, że są święta” – promocja konsumencka o takiej nazwie ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera. Czytaj więcej »
Trwa kampania wizerunkowa McDonald’s jako pracodawcy. To kolejna odsłona działań firmy na rynku pracy; projekt poprzedzono rozbudowanymi badaniami i przygotowaniem kompleksowej strategii budowania marki pracodawcy na polskim rynku pracy. Czytaj więcej »
Najnowsza kampania outdoorowa paluszków marki Lubella ma – zarówno zasięgowo, jak i tematycznie – charakter regionalny. Marka zwraca uwagę na lokalne pochodzenie produktu – prosto z Lublina. Czytaj więcej »
Sery żółte Hochland wracają na ekrany telewizorów w polskich domach! Od dzisiaj można oglądać w telewizji w najbardziej popularnych stacjach, najnowszą reklamę promującą zmienione, jeszcze lepsze plastry żółte Hochland bez GMO - w wyjątkowych opakowaniach. Czytaj więcej »
Wystartowała kolejna odsłona parasolowej kampanii wizerunkowej marki Herbapol, tym razem skupiona na syropach z linii Owocowa Spiżarnia. Czytaj więcej »
2 listopada br. ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka. To kolejna odsłona kampanii Planeta Warka, w której marka przedstawia wymarzony, męski świat. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Nowy sklep Lidl Polska przy ul. Wschodniej 26A w Mszczonowie...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...
Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...